La Coral Sant Jordi inaugurarà el Juliol de Música i Poesia de Balaguer

Un total de 4 concerts configuren la setena edició del cicle “Juliol de Música i Poesia” que amenitzarà els vespres dels diumenges de juliol a Balaguer. El convent de Sant Domènec, en el concert inaugural, i el monestir cistercenc de Santa Maria de les Franqueses, en la resta de concerts, seran els escenaris dels actes de la programació d’enguany que s'ha presentat aquest dijous a la tarda a Balaguer.

Relleu a la presidència de la Coral Sant Jordi

El passat dissabte 30 de juny, al seu local d'assaig, la Coral Sant Jordi va celebrar la seva Assemblea General, on la Montserrat Artigues va ser escollida nova presidenta de l'entitat, agafant el relleu al Gabriel Genescà, que ha ocupat el càrrec al llarg dels últims quatre anys.

Gira final dels #70CSJ

Aquest final de temporada clourem els actes de celebració del nostre 70è aniversari amb una petita gira de quatre concerts:

Audicions 2018-2019

Del 16 al 23 de juliol de 2018 la Coral Sant Jordi celebra les audicions per a la incorporació de cantaires com a plantilla o reforç.

L'audició, que tindrà una durada d'uns 20 minuts, consistirà en una breu vocalització, la interpretació d'una obra de repertori de lliure elecció i una lectura a vista.

La Coral Sant Jordi clourà el primer cicle de Cultura Popular als Ateneus

Quatre esbarts, tres corals, dues bandes i quatre ateneus. Aquestes són les peces bàsiques del nou cicle de Cultura Popular als Ateneus. Es farà entre els mesos de maig i juny i consisteix en nou actuacions d’àmbits ben diversos de la cultura popular barcelonina a les seus de quatre entitats històriques que pertanyen a la Xarxa d’Ateneus de Catalunya. D’aquesta manera es reforça el vincle entre els ateneus barcelonins, un autèntic reflex de la vitalitat cultural de la societat civil, i les entitats de cultura popular de la ciutat.

Espai del cantaire

Arxius de so

• Pianto della Madonna (Xavier Montsalvatge)
  • La sardana de l'abril (Lluís Maria Millet)